Efficiëntie en transparantie, digitalisering troef
Wij beogen een efficiënt en transparant beheer van uw verzekeringen en trachten, waar mogelijk, de administratieve rompslomp voor u tot een minimum te beperken. Dit is mogelijk dankzij onse investeringen in een moderne werking gebaseerd op digitalisering.
Website
Via onze gloednieuwe website houden wij u op de hoogte van de actualiteit en nieuwe ontwikkelingen in de verzekeringssector.
Een schat aan informatie kunt u bovendien terugvinden in onze bibliotheek en onder de rubrieken "veelgestelde vragen" en "wat zijn verzekeringen?".
Onder het tabblad "consumentenbelang" informeren wij u in alle transparantie omtrent onze dienstverlening in het algemeen, onze vergoedingen, ons privacy- en belangenconflictenbeleid, ...
Klantenportaal
Geniet via uw persoonlijke toegang tot het klantenportaal "My Easinsure" van een helder en dynamisch zicht op uw verzekeringsdossier. Hier vindt u veel nuttige informatie (polisexemplaren, opvolging, schadegevallen, ...) omtrent uw verzekeringscontracten bij Willemot. Om uw toegang te activeren, registreer u hier.
Tegenspoed? Wij staan voor u klaar
Hopelijk hebt u ons hier zo min mogelijk nodig, maar in geval van schade staan wij paraat om u te ondersteunen bij de eerste te ondernemen stappen.
Voor de verder opvolging van uw schadegeval mag u rekenen op het Team schade van de NV Willemot dat met kennis van zaken uw belangen zal behartigen met oog op een vlotte en correcte afhandeling van uw schadedossier.